Ellrex – terviklahendus korteriühistu raamatupidamiseks ja halduseks

Korteriühistu juhtimine nõuab täpsust, läbipaistvust ja head koostööd nii juhatuse, raamatupidaja kui ka korteriomanike vahel. Ellrex pakub kaasaegset tarkvaralahendust, mis katab kõik olulisemad vajadused – raamatupidamisest ja kulude jagamisest kuni iseteeninduse ja dokumendihalduseni. Tegu on Eesti ettevõtte poolt loodud pilvepõhise süsteemiga, mis aitab hoida ühistu asjaajamise korras, säästab aega ja vähendab inimlikke eksimusi.

Miks valida Ellrex korteriühistule?

✔ Spetsiaalselt korteriühistutele mõeldud

Ellrex ei ole lihtsalt tavaline raamatupidamistarkvara. See on loodud korteriühistute vajadusi silmas pidades, arvestades nii raamatupidamise eripärasid kui ka elanike suhtlust ja haldust.

✔ Läbipaistev ja automatiseeritud arvestus

Kõikide kulude jagamine ja arvestamine käib määratud põhimõtete alusel – üldpinna, tarbimise või elanike arvu järgi. Müügiarved, majanduskava ja aastaaruanded valmivad kiiresti ja läbipaistvalt.

✔ Mugav iseteenindus elanikele

Korteriomanikel on lihtne vaadata arveid, sisestada veenäite ja suhelda juhatusega otse veebis või mobiilis.

✔ Pilvepõhine ja turvaline

Tarkvara on kasutatav igalt poolt ja igal ajal – andmed on turvaliselt salvestatud ja kättesaadavad ainult õigustatud kasutajatele.

Korteriomanike iseteenindus

Iseteeninduskeskkond pakub korteriomanikele võimalust olla kursis ja osaleda aktiivselt oma ühistu toimimises.

Elanik saab:

  • Sisestada vee- ja elektrinäitusid

  • Vaadata arveid, makseid ja saldosid

  • Hallata korteri andmeid ja teavitusi

  • Esitada küsimusi või saata teateid juhatusele

  • Lisada üürnikke ja hallata nende andmeid

Iseteenindus on mitmekeelne (eesti, vene, inglise) ning töötab mobiilis ja arvutis.

Põhifunktsioonid juhatusele ja raamatupidajale

Ellrex hõlbustab kõiki igapäevaseid toiminguid, mida korteriühistu juhtimisel vaja:
1. Automaatne kulude jagamine
  • Kulude jaotamine mõõdetavate näitude (vesi, küte) ja fikseeritud tasude (remondifond, hooldustasu) alusel
  • Toetus erinevatele jaotusviisidele: ruutmeetrid, elanike arv, individuaalne osalus
2. Müügiarved ja teavitused
  • Igakuine arve automaatne koostamine kõigile korteritele
  • PDF-arvete saatmine e-postiga
  • Võimalus lisada eritasusid või tagastusi
3. Majanduskava ja aruandlus
  • Majanduskava koostamine eelmiste perioodide põhjal
  • Automaatne kasumiaruanne, bilanss ja käibeandmik PDF-kujul
  • Aruandlus vastavuses Eesti regulatsioonidega
4. Elanike haldus ja dokumentatsioon
  • Korteriinfo haldus: omanikud, üürnikud, kontaktid
  • Mõõdikute ja lepingute ajaloo haldus
  • Failide (nt protokollide, lepingute) jagamine ja hoidmine
5. Rollipõhine ligipääs ja turvalisus
  • Kasutajarollid: juhatus, raamatupidaja, korteriomanik
  • Veenäitude lukustamine ja muudatuste logimine
6. Ostuarved
  • Ostuarvete vastuvõtt e-arvetena või spetsiaalse e-posti aadressi kaudu
  • Arvete automaatne salvestamine ja kulude jaotamine valitud kontodele
  • Integreeritud arhiiv koos otsingu, märkuste ja manuste lisamise võimalusega
  • Kinnitusring juhatusele enne tasumist (vajadusel)

Majanduskava

  • Majanduskava koostamine eelmiste perioodide alusel.  
  • Kinnitatud majanduskava nähtav ka korteriomanikele

Läbipaistvad Raamatupidamise aruanded

  • Põhiaruandes nähtavate kontode tehinguid valitud perioodi kohta saate vaadata kui klikite vastava konto real
  • Aruannetele on võimalik anda ka ligipääs korteriühistu liikmetele

Kasumiaruanne

Käibeandmik

Bilanss

Korteriühistu algseadistused

VÕTA MEIEGA ÜHENDUST

Võta ühendust ning leiame sobiva pakkumise!

Kontakt

ELLREX OÜ
info@ellrex.ee
+372 5345 5706
Reg nr. 14239396